生命虛無: something useless-loser's pronoun

金曜日, 3月 03, 2006

something useless-loser's pronoun

Start to use blog ........., well..... Just getting start


睡不著的中午, 還沒想到要開始寫什麼, 該開始上班,


とりあえず、仕事しましょ!


================================


真的,google真的是讓人著迷呀....總是會有新的玩藝兒.....


對於我們這些平凡人來說, 工作是必須的. 做自己喜歡的工作?


我一直都相信, 那是屬於少數人的幸福, 現實, 會讓人領會....


人生是have to do something...


But actually, the feeling of being a loser is always kept in my mind.


為什麼不? loser不好嗎? 為什麼一定要成功? 成功個鬼咧!


============================


なんで生き続けるよに人間するの?


僕の生命の存在意味は?


夢を届かないと、どうすればいいかな?


夢は?実では俺も分からん、やくやく年寄りになっていると、


僕は確実に分かることが一件だけ、それが俺は本当になにも分からないとなっています。


村上様の小確幸はどこ?周りの人と自分との中間であるそうです。。。

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

People just don't get used to negative wording.******** Continuity is more precious than what it is meant to be.

Cheers